Перейти до вмісту

ПУШКАРІВСЬКА ШКОЛА

Форум комунального закладу Пушкарівська загально-освітня середня школа I-III ступеня. Новини школи; спілкування учнів, вчителів, випускників. Література, підручники, корисні програми.

ПУШКАРЕВСКАЯ ШКОЛА

Форум коммунального учреждения Пушкаревская общеобразовательная школа I-III степени.Новости школы, общение учеников, учителей, выпускников. Литература, учебники, полезные программы.
News Ticker
  • Комунальний заклад Пушкарівська загальноосвітня середня школа I-III ступеня
  • Коммунальное учреждение Пушкаревская общеобразовательная средняя школа I-III степени
Шановні гості форуму!
Якщо Ви виявили бажання зареєструватися на нашому форумі - використовуйте, будь ласка, українські або міжнародні поштові скриньки (з російських йде спам).
 
Дякую за розуміння!
service101

Конспекти уроків географії 10 клас

Краща відповідь

Велика Британія (Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії) (10 клас. Географія)

Тема уроку : Велика Британія (Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії).

Цілі уроку :

Навчальна :1)Сформувати в учнів систему знань про особливості ЕГП, населення, господарства Великої Британії.2)Визначити вплив ЕГП на розвиток господарства, територіальні відмінності у структурі господарства країни.

Розвиваюча: 1)Розвивати практичні уміння працювати з матеріалом підручника і картами атласу.

Виховна :1) Виховувати самостійність, цікавість до пошуку і аналізу необхідної інформації.

Тип уроку : комбінований

Форма проведення : урок – проект

Методи навчання : пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, бесіда, монолог, стимулюючий, творчий.

Обладнання уроку: Політична карта світу, підручники, атласи, робочі зошити, мультимедійний пристрій, роздатковий матеріал за темою.

Структура уроку

1)Організаційний момент.

2)Актуалізація опорних знань.

3)Мотивація навчальної діяльності.

4)Вивчення нового матеріалу.

5)Закріплення нових знань.

6)Підсумок уроку.

7)Домашнє завдання.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Інтерактивна гра «Географічна вікторина» (10 клас) + Презентація

Інтерактивна гра «Географічна вікторина» (10 клас)

Мета: узагальнення і систематизація знань учнів з географії; розвиток їх пізнавальних інтересів, підвищення рівня інтелектуального розвитку; виховування інтересу до географії як науки.

Обладнання: комп’ютерна презентація, екран, проектор.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Інтерактивна географічна гра «Шукачі пригод» (10 клас. Географія) + Презентація

Інтерактивна  географічна гра  «Шукачі пригод» (10 клас. Географія) + Презентація

Мета:

закріпити та узагальнити одержані знання; вчити логічно мислити;

розвивати: пізнавальний інтерес до географії, використовуючи нестандартні форми і методи навчання; вміння працювати швидко, злагоджено;

виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги.

Обладнання: комп′ютерна презентація, екран, проектор, роздавальний матеріал, атласи, дзеркало.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Країни Англо – Америки та Латинської Америки. Експедиція «У пошуках скарбів Ельдорадо» (10 клас. Інформатика-Географія)

Тема: Країни Англо – Америки та Латинської Америки.  Експедиція «У пошуках скарбів Ельдорадо»

Мета:

  • узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Країни Америки», розкрити роль США в регіоні та світі, закріпити та вдосконалити навички самостійної роботи з різними джерелами інформації;
  • розвивати геопросторове мислення, пізнавальний інтерес, вміння висловлювати свою думку, навички роботи з програмою Word, Excel та текстовим редактором;
  • виховувати почуття колективізму , інформаційну культуру, почуття поваги до інших, впевненості в собі.

Тип уроку: узагальнення і систематизації знань.

Форма проведення уроку: бінарний урок (географія – інформатика)

Обладнання: компʼютерний клас, ПКС, підручники, атласи, роздавальний матеріал, презентація Present.ppt, тестова оболонка OC_ xls

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Японія. Країна ранкового Сонця (10 клас. Географія)

Тема: Японія. Країна  ранкового Сонця

Мета: Поглибити й розширити знання про екзотичну й не повторну Японію; розвивати  інтерес до вивчення теми, розширювати кругозір ; формувати пошукові напрямки діяльності учнів; виховувати повагу до прекрасного.

Обладнання: карта світу, атласи, комп’ютер, ілюстрація з краєвидами, прапор країни ,герб.

Тип уроку: Усний журнал « Сторінками країни ранкового Сонця»

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Міграційні та урбанізаційні процеси (10 клас. Географія)

Міграційні та урбанізаційні процеси

Мета:

  • розширити та поглибити знання учнів про міграції; сформувати вміння характеризувати напрямки основних міграційних потоків, порівнювати темпи та рівні урбанізації країн та регіонів;
  • розвивати вміння аналізувати текстові, картографічні, статистичні матеріали; сприяти розвитку основних груп компетентностей; стимулювати навчально-пошукову діяльність учнів;
  • виховувати пізнавальний інтерес.

Обладнання: політична карта світу, атласи, схеми, плакати, та­блиці, комп’ютер.

Тип уроку: формування  умінь і  навичок.

Очікувані результати: учень

  • характеризує напрямки основни міграційних потоків;
  • порівнює темпи, рівні, форми урбанізації країн та регіонів;
  • пояснює поняття «урбанізація», «субурбанізація», «міграція», «імміграція», «еміграція», «мегаполіс»;
  • аналізує текстові, картографічні, статистичні матеріали з метою визначення рис і відмінностей міграційних та урбанізаційних процесах різних регіонів світу.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Світові природні ресурси. Мінеральні, земельні, водні і лісові ресурси (10 клас. Географія)

Тема: Світові природні ресурси. Мінеральні, земельні, водні і лісові  ресурси.

Мета : розширити  і систематизувати знання учнів про природні ресурси світу;

розвивати вміння учнів самостійно працювати з картографічним і статистичним матеріалом;

виховувати почуття колективізму;

Тип уроку: урок засвоєння нових знань і вмінь учнів

Форма уроку: урок – дослідження

Обладнання : підручник, атлас, політична карта  світу  , комп’ютерна презентація, роздатковий матеріал.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Узагальнюючий урок “Подорож по країнам світу” (10 клас. Географія)

Епіграф. Земля – це книга, в якій історія людства записується географічними назвами.

Тема: Узагальнюючий урок “Подорож по країнам світу”

Мета: узагальнити та розширити знання учнів про окремі країни світу, вивчені протягом курсу «Соціально-економічна географія світу»; розвивати географічне мислення; виховувати почуття поваги до традицій інших народів; розширити кругозір учнів, повторюючи не лише матеріали курсу, а додаткову цікаву інформацію про регіони та країни світу; розвивати інтерес до навчання та пізнання нового; надати можливість для самостійного пошуку додаткової інформації.

Обладнання: політична карта світу, проектор, комп’ютер, екран, слайди презентації, висловлювання відомих людей.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема: Практична робота № 1. Порівняльна оцінка трудових ресурсів і зайнятості населення в основних сферах господарства країн та регіонів світу (10 клас. Географія)

Тема: Соціальна і професійна структура. Трудові ресурси. Проблеми зайнятості й безробіття. Практична робота № 1. Порівняльна оцінка трудових ресурсів і зайнятості населення в основних сферах господарства країн та регіонів світу

Мета: актуалізувати поняття «працездатне населення», «тру­дові ресурси», «економічно активне населення», «безробіття», про­вести порівняльний аналіз трудових ресурсів і зайнятості населен­ня в основних сферах господарства країн та регіонів світу; розвивати вміння користуватися текстовими, картографічними, графічними, статистичними матеріалами, порівнювати їх та роби­ти висновки; виховувати уважність та аналітичні здібності.

Обладнання: політична карта світу, підручник, довідники, ат­ласи, таблиці, діаграми.

Тип уроку: комбінований.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема: Мовний та етнічний склад населення. Найпоширеніші мовні сім’ї і групи. Релігія як явище культури (10 клас. Географія)

Тема: Мовний та етнічний склад населення. Найпоширеніші мовні сім’ї і групи. Релігія як явище культури. Світові релігії. Виникнення й сучасне поширення релігійних вчень

Мета: сформувати знання про найбільші народи та найпошире­ніші мови світу, сприяти розумінню сучасних етнічних та релігій­них процесів у світі, ознайомити з класифікацією країн за націо­нальним складом населення, найпоширенішими мовними сім’ями та групами; розвивати уміння працювати з картами атласу, аналі­зувати стовпчикові та кругові діаграми; виховувати толерантне ставлення до різних народів та релігій світу.

Обладнання: політична карта світу, підручник, атласи, карта «Релігії світу», таблиці, діаграми.

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема: Міграційні процеси і міграційна політика держав. Причини та проблеми зовнішніх міграційних потоків (10 клас. Географія)

Мета: розширити та поглибити знання учнів про міграції, сфор­мувати систему знань про особливості міграційних процесів у су­часному світі; розвивати вміння характеризувати напрями світо­вих міграційних потоків, аналізувати текстові, картографічні та статистичні матеріали, виховувати цікавість до теми, самостій­ність мислення.

Обладнання: політична карта світу, атласи, таблиці, графіки. Тип уроку: комбінований.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема: Населення світу: кількість, відтворення, розміщення. Демографічні процеси і демографічна політика (10 клас. Географія)

Мета: сформувати в учнів систему знань про кількість, склад та закономірності розміщення населення планети; актуалізувати по­няття «природний рух», «природний приріст», соціально- економічні причини, що впливають на народжуваність та смерт­ність; навчити характеризувати типи відтворення населення та напрями демографічної політики; розвивати уміння працювати з картографічними, статистичними матеріалами, створювати та аналізувати графіки зміни кількості населення в часі, статево- вікові піраміди; виховувати аналітичні здібності.

Обладнання: політична карта світу, фізична карта світу, атла­си, карта населення світу, таблиці, графіки.

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема: Основні вектори зовнішньої політики України. Підсумковий урок за темою «Політична карта світу» (10 клас. Географія)

Тема: Геополітична картина сучасного світу. Політико-географічне положення країн. Основні вектори зовнішньої політики України. Підсумковий урок за темою «Політична карта світу»

Мета: узагальнити та систематизувати знання з теми «Політич­на карта світу»; визначити роль політико-географічного положення держави для її політичного, економічного та культурного розви­тку; обґрунтувати основні вектори зовнішньої політики України; розвивати уміння та навички працювати з нетекстовими джерела­ми інформації (картами, таблицями, схемами), аналітичне мислення; виховувати розуміння світових інтеграційних процесів, патріо­тичні почуття до своєї країни, відповідальність за її майбутнє.

Обладнання: політична карта світу, атласи, додаткові джерела інформації, схеми, таблиці.

Тип уроку: комбінований.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема: Міжнародні організації, їх функціональний і просторовий розподіл. Загальнополітичні та спеціальні організації (10 клас. Географія)

Мета: поглибити та систематизувати знання про найбільш впливові світові та регіональні міжнародні організації, сприяти ро­зумінню інтеграційних процесів у світі, ролі міжнародних органі­зацій у вирішенні міжнародних і регіональних проблем; удоскона­лювати навички роботи з картами, схемами, таблицями; розвивати вміння працювати в групах; виховувати культуру дискутування, толерантність.

Обладнання: політична карта світу, атласи, схеми, плакати, та­блиці, комп’ютер, проектор (за необхідності).

Тип уроку: комбінований (у формі конференції).

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема: Типологія держав (10 клас. Географія)

Мета: ознайомити із поняттями «тип країни», «типологія», сприяти розумінню особливостей сучасної соціально-економічної типології; розвивати вміння визначати тип країн світу, користую­чись картами атласа, характеризувати країни, використовуючи не- текстові документи (таблиці); виховувати зацікавленість сучасним світом, бажання розуміти соціально-економічні процеси, які в ньо­му відбуваються.

Обладнання: політична карта світу, атласи, роздавальні мате­ріали (таблиці).

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема: Класифікація країн за формою правління. Форми адміністративно-територіального устрою (10 клас. Географія)

Тема: Класифікація країн за формою правління. Форми адміністративно-територіального устрою. Відмінності федеративних держав. Політичні та економічні системи країн

Мета: актуалізувати й поглибити знання про форми державно­го правління та адміністративно-територіального устрою; форму­вати вміння характеризувати основні форми державного устрою, політичні системи країн; розвивати вміння оцінювати політико- географічне положення країн, користуючись політичною картою світу; виховувати геополітичне та аналітичне мислення.

Обладнання: політична карта світу, атласи, дидактичні картки.

Тип уроку: комбінований.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема: Сучасна політична карта світу. Відмінність понять «країна», «держава», «залежна країна», «колонія» (10 клас. Географія)

Тема: Сучасна політична карта світу. Відмінність понять «країна», «держава», «залежна країна», «колонія». Етапи формування політичної карти світу

Мета: актуалізувати й поглибити знання понять «політична карта», «держава», «країна», «залежна країна», «колонія»; озна­йомити з основними етапами формування політичної карти світу; розвивати навички роботи з політичною картою світу, вміння роз­різняти кількісні та якісні зміни на політичній карті світу; вихову­вати географічну культуру та розширювати світогляд учнів.

Обладнання: політична карта світу, атласи, роздавальний мате­ріал «Періоди та етапи формування політичної карти світу».

Тип уроку: комбінований

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема: Предмет соціально-економічної географії світу. Джерела географічних знань. (10 клас. Географія)

Тема: Предмет соціально-економічної географії світу. Джерела географічних знань. Методи економіко-географічних досліджень. Історико-географічні регіони світу. Видатні економгеографи світу.

Мета: сформувати в учнів загальне уявлення про предмет та за­вдання соціально-економічної географії світу; актуалізувати та по­глибити знання про джерела географічних знань та методи гео­графічних досліджень; ознайомити з основними принципами виділення історико-географічних регіонів світу; розвивати уміння працювати із схемами та картами; виховувати інтерес до вивчення курсу.

Обладнання: політична карта світу, атласи.

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.

 

Скачати

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гість
Відповісти в тему...

×   Ви вставили відформатований вміст.   Видалити форматування

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній вміст був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете безпосередньо вставити зображення. Завантажте або вставте зображення з URL-адреси.


  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку

×
×
  • Створити...