Перейти до вмісту

ПУШКАРІВСЬКА ШКОЛА

Форум комунального закладу Пушкарівська загально-освітня середня школа I-III ступеня. Новини школи; спілкування учнів, вчителів, випускників. Література, підручники, корисні програми.

ПУШКАРЕВСКАЯ ШКОЛА

Форум коммунального учреждения Пушкаревская общеобразовательная школа I-III степени.Новости школы, общение учеников, учителей, выпускников. Литература, учебники, полезные программы.
News Ticker
  • Комунальний заклад Пушкарівська загальноосвітня середня школа I-III ступеня
  • Коммунальное учреждение Пушкаревская общеобразовательная средняя школа I-III степени
Шановні гості форуму!
Якщо Ви виявили бажання зареєструватися на нашому форумі - використовуйте, будь ласка, українські або міжнародні поштові скриньки (з російських йде спам).
 
Дякую за розуміння!
Александр Василина

Позаурочна робота з географії

Краща відповідь

Біогеографічний брейн-ринг (для учнів 7 класів) + Презентація

Біогеографічний брейн-ринг (для учнів 7 класів)

 Мета: розширити і поглибити знання учнів з біології, географії; стимулювати творчу активність учнів,  розвивати навички міжособистісного спілкування, формувати інтелектуально розвинену особистість; формувати  дбайливе ставлення до природи, живих організмів. Підвищити інтерес до вивчення природничих наук: географії та біології. Розвивати кмітливість, логічне мислення.

Обладнання: чорна скринька, аркуші паперу, олівці,  картопля, капуста, цибуля, морква, червоні картки, фонограми пісень, картки із завданнями, карти, розрізана на шматки, ватман із кросвордами.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Географічна гра «Щасливий випадок» для учнів 6-10 класів

Географічна гра   «Щасливий випадок» для учнів 6-10 класів

Учень. Доброго дня, любі друзі! Раді вітати вас на сьогоднішній грі! Настрій чудовий, команди готові починати гру!

Наша Географічна гра присвячена одній з найдавніших наук, одній з найцікавіших і найзахопливіших — ГЕОГРАФІЇ.

Учениця. ГЕОГРАФІЯ — одна з найдавніших наук. Майже 5000 років ця наука займається описом країн, морів, оке­анів, народів, господарства. Безумовно, часи відкриттів материків минули, і нині одна за одною зникають «білі плями» з карти світу, але ще чимало таємниць прихо­вує в собі наша неосяжна планета.

Учень. Шановні гравці, знання які ви отримали на уроках географії, допоможуть вам перемогти в цій грі.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Географічна гра «Міфи про Землю, у які ми віримо ще зі школи» (6-7 клас)

Географічна гра «Міфи про Землю, у які ми віримо ще зі школи» 6-7 клас

Мета:

  • закріпити й узагальнити знання учнів з курсу географії 6-7 класів;
  • розвивати пізнавальні інтереси, пам’ять, активність, уміння працювати з додатковими джерелами інформації, міжпредметні зв’язки;
  • виховувати почуття колективізму, бажання розширяти свій кругозор.

Обладнання: комп’ютер,  ілюстрації, дитячі малюнки, відео- та аудіоматеріали

Форма проведення: урок-географічна гра

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розважально-пізнавальна гра «Україна – серце Європи» (10-11 класи)

Розважально-пізнавальна гра  «Україна – серце Європи»

 Мета : поглибити та систематизувати знання учнів про країни Європи, розвивати творчі здібності учнів; виховувати почуття гордості за свою країну – Україну; формувати національну свідомість, відчуття належності до рідної землі, народу.

Обладнання: святково оформлена зала, прапор  України та Європейського Союзу, карта Європи.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Інтерактивна гра «Географічна вікторина» (10 клас) + Презентація

Інтерактивна гра «Географічна вікторина» (10 клас)

Мета: узагальнення і систематизація знань учнів з географії; розвиток їх пізнавальних інтересів, підвищення рівня інтелектуального розвитку; виховування інтересу до географії як науки.

Обладнання: комп’ютерна презентація, екран, проектор.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Інтерактивна географічна гра «Шукачі пригод» (10 клас. Географія) + Презентація

Інтерактивна  географічна гра  «Шукачі пригод» (10 клас. Географія) + Презентація

Мета:

закріпити та узагальнити одержані знання; вчити логічно мислити;

розвивати: пізнавальний інтерес до географії, використовуючи нестандартні форми і методи навчання; вміння працювати швидко, злагоджено;

виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги.

Обладнання: комп′ютерна презентація, екран, проектор, роздавальний матеріал, атласи, дзеркало.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Усний журнал «Людина і клімат» (6 -9 класи)

Усний журнал «Людина і клімат»

(6 -9 класи)

МЕТА: Систематизувати основні поняття кліматології. Проаналізувати, як залежить життя людини від клімату. Ознайомитися  з сезонними особливостями клімату в Україні та небезпечними погодними явищами. Розглянути проблему глобальних змін клімату, розширити знання про наслідки глобальної проблеми та її впливу на здоров’я людини. Формувати навички практичного розв’язання проблеми, розвивати критичне мислення. Виховувати дбайливих господарів планети Земля.

ОБЛАДНАННЯ: комп’ютер, мультимедіо, виставка малюнків «Пори року», кліматична карта світу, «фотовікна», електронна презентація, відео матеріали.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Географічний брейн-ринг (7 клас)

Географічний брейн-ринг

  1. Поетична хвилинка (учні розказують вірші про географію) Додаток1
  1. Вступне слово вчителя.

Доброго дня! Рада усіх Вас бачити на нашому трохи незвичному уроці. Сьогодні ми спробуємо закріпити наші знання по вивченому матеріалу незвичайним способом. Проведемо двобій команд – брейн-ринг.

Маємо 2 команди, які шляхом запитань-відповідей, творчих завдань, роботою з картою спробують набрати певну кількість балів і, звичайно, прийти до перемоги.

Пам’ятайте, що команд – 2, а переможець – 1.

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Квест “Загублена Тернопільська область”

Тема: «Загублена Тернопільська область»

Мета: систематизувати, закріпити та узагальнити знання, що були отримані під час вивчення тем з географії на протязі восьмого класу; поглибити знання учнів з географії України; встановити між предметні зв’язки з історією, біологією, економікою. Розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність учнів у позакласній роботі з географії, вміння працювати в команді; сприяти розвитку кмітливості, ерудиції й логіки у школярів. Виховувати зацікавленість  до географічної науки, відповідальність.

Форма проведення: квест

Обладнання: карта України, пазли, роздатковий матеріал, картки із завданнями, кольоровий папір, вугілля, палички.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Катастрофа Чорного лісу (екологічний проект)

Катастрофа Чорного лісу (екологічний проект)

Зміст
Вступ

     Теоретична частина

  1. Стан атмосфери
    • Парниковий ефект
    • Озонова діра
    • Кислотні дощі
  2. Забруднення земної поверхні
    • Ерозія ґрунтів
  3. Винищення лісових і паркових зон
    • Знищення парків
  4. Вивчення місцевості Чорного лісу
    • Дещо з історії Чорного лісу і його околиць
    • Історія господарювання у Чорному лісі
  5. Лісогосподарська діяльність
  6. Промислова діяльність

Матеріали досліджень

  1. Загрозлива ситуація в лісі
  2. Планування і методи усунення екологічної кризи

Результати
Пропозиції
Висновки
Список використаних джерел
Додатки

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Геологічний квест “Червоно-золота лихоманка” (6-8 класи)

Геологічний квест “Червоно-золота лихоманка” (6-8 класи)

Стислий опис маршруту квесту:

Тематика екскурсії – «Надра Землі та їх багатства»,

Форма проведення – геологічний квест «Червоно-злота лихоманка»,

Рекомендований час проведення – тепла пора року,

Вікові категорії дітей-екскурсантів – 6 – 8 класи (11 – 14 років).

МЕТА ЕКСКУРСІЇ:

НАВЧАЛЬНА: залучити школярів до творчо-пошукової роботи, зацікавлювати їх позакласними формами роботи та заняттями у шкільному краєзнавчому гуртку; поглиблювати знання учнів з шкільного курсу географії, формувати розуміння взаємозв’язків між геологічною будовою, корисними копалинами та формами рельєфу на прикладі території рідного краю. Розкрити особливості геологічної будови території Криворіжжя, передумови формування техногенних форм рельєфу та антропогенних ландшафтів Кривбасу.

ВИХОВНА: сприяти вихованню у школярів поваги до представників робітничих спеціальностей,  любові до промислового Криворіжжя, рис патріотизму і національної самосвідомості;

Формувати переконання дбайливого ставлення до природи та її складових компонентів, навички раціонального природокористування, розширювати нашу екологічну культуру.

РОЗВИВАЮЧА: сприяти розвитку понятійного та творчо-наукового мислення школярів, стимулювати пошукову активність та самостійність учнів, готувати собі зміну у шкільній краєзнавчо-пошуковій групі гуртка «Горизон».

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Виховний захід “Географічні вітрила” (6-7 класи)

Виховний  захід “Географічні вітрила” (6-7 класи)

Мета: поглибити та систематизувати знання учнів із географії, розвивати творчі здібності учнів; виховувати колективізм; формувати національну свідомість.

Організація та проведення гри:

Заздалегідь (один-два тижні) формуються дві команди гравців по шість учасників (по 3 учні з 6 та 7 кл.). Учасники обирають капітана і дають назву команді. Решта

учнів поділяються на дві групи для підтримки учасників гри. Обирається перед початком гри журі. Вчитель пояснює правила гри.

Ведучий: Сьогодні між командами змагання:

Але нехай не буде тут образ,

Хай буде гра весела,

Хоч переможець лиш один у нас –

Ми раді будемо, якщо в бою

Ви винахідливість покажете свою.

Вам знання і вміння нехай допоможуть.

І станете ви переможцем, може!

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Брейн-ринг “Знавці природи” (8-9 класи)

Брейн-ринг «Знавці природи»

Мета: систематизувати, закріпити та узагальнити знання, що були отримані під час вивчення географії; формувати пізнавальний інтерес, творчу активність учнів у позакласні роботі з географії, вміння користуватися науковою літературою; сприяти розвитку кмітливості,ерудиції і логіки у школярів, розширити кругозір; виховувати кращі моральні якості, повагу один до одного.

Обладнання: листки, ручки, ватман, листки з висловами, листок обліку результатів, відро,  швабру, палочку і лінійку

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Внутрішні води. Поверхневі води. Ріки. Озера. Ставки. Водосховища. Болота (5-7 клас. Географія)

Внутрішні води. Поверхневі води. Ріки. Озера. Ставки. Водосховища. Болота (5-7 клас. Географія)

Мета: дати поняття про річки, озера, ставки, водосховища, болота; вдосконалювати практичні уміння складати характеристику річки за картами атласу; виховувати бережливе ставлення до водних багатств.

Обладнання: атласи, фізична карта Івано-Франківської області.

Тип заняття: комбіноване.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Інтелектуальна гра-двобій “Чиє зверху або галопом по Європах” (10-11 класи. Географія) + Презентація

Інтелектуальна  гра-двобій з географії  «Чиє зверху або галопом по Європі»

Мета: виробляти  вміння використовувати здобуті  теоретичні знання на практиці;

розвивати пізнавальні здібності учнів, інтерес до географії як до науки, творчу активність, вміння швидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити, працювати в команді.

Пояснення: У грі  беруть участь дві команди — 10 та 11 класів.

Дуель команд ділиться на шість раундів, що складаються з різних конкурсів. Переможець визначається у фінальному, сьомому раунді, де бали переможця зростають удвічі. Команда складається з п’яти  учасників.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Інтелектуальна гра «Галопом по Європі» (10-11 клас) + Презентація

Інтелектуальна гра «Галопом по Європі» для учнів 10-11 класів

 Мета заходу:

  • розширити знання учнів про європейські та азіатські країни;
  • ознайомити учнів з головними символами країн;
  • виховувати в учнів почуття патріотизму;
  • розвивати критичне мислення;

Обладнання: політична  карта Європи, Азії,  картки завдання, картини видатних діячів та  архітектурних споруд країн.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Позакласний захід з географії для учнів 8 класу «Ігри патріотів» + Презентація

Позакласний захід з географії для учнів 8 класу «Ігри патріотів»

Мета: розширити та систематизувати знання учнів з географії України, активізувати пізнавальну діяльність, розвивати інтелектуальні здібності, уміння висловлювати власну думку, аргументувати  її; сприяти підвищенню інтересу учнів до вивчення географії рідної країни; розширити світогляд, створювати умови для самовираження особистості учнів, стимулювати прагнення до самовдосконалення; виховувати патріотичні почуття, самосвідомість.

Форма проведення: інтелектуально-розважальна гра

Обладнання: презентація, проектор, комп’ютер

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Відважні шестикласники (виховний захід з географії)

Відважні шестикласники (виховний захід з географії)

Мета: в ігровій формі розширити і закріпити знання учнів з фізичної географії, формувати вміння учнів ко­ристуватись фізичною картою, шкалою висот і гли­бин, визначати географічні координати, виявляти зв’язки між компонентами природи.

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сценарій виховного заходу до Всесвітнього дня туризму (5-9 класи)

Сценарій виховного заходу  до Всесвітнього дня туризму

У заході можуть бути задіяні діти 10 – 15 років. Сценарій містить матеріали, що дають уявлення про те, що туризм – це такий напрямок, який веде людину до природнього стилю життя, знайомить із звичаями, традиціями, побутом мешканців та прибирає перепони  у спілкуванні.

Мета: розширити знання учнів  про види туризму; пропагувати здоровий спосіб життя, фізичну культуру та спорт; сприяти згуртованості колективу, розвивати фізичні та моральні якості учнів.

Обладнання: спортивне знаряддя, карти географічні, маршрутні листи, ноші, рюкзак.

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Квест «Наукові сходинки» (7-10 класи)

Квест «Наукові сходинки» (7-10 класи)

На кожному конверті написано: «Дорогі учні! Якщо ви любите пригоди та пошук, то запрошуємо вас у захоплюючу подорож «Науковими сходинками». Маршрут мандрівками знаходиться у конверті. Під час гри вас чекають таємниці, які потрібно розгадати. Долаючи сходинку за сходинкою, ви наближуватиметеся до перемоги. Бажаємо успіху!»

Участь у квесті беруть 4 команди з 7 по 10 класи.

Правила гри

  1. Учасники команд одержують конверти з маршрутом на першому уроці.
  2. Подорожувати можна тільки на перервах.
  3. За кожну перемогу учні отримують літеру.
  4. Переможцем буде той, хто швидше з отриманими літерами з’явиться до стіни оголошень на першому поверсі і відгадає слово.

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей link.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку

×
×
  • Створити...